Dragan Vojinović

Dragan Vojinović

Podaci o nastavniku

Zvanje

Vanredni profesor

Predmeti

Marketing usluga

Kabinet

 

Vrijeme prijema

 

Broj telefona

 

Mejl

 

 

Biografija

Rođen sam  24.10.1961.godine u Zenici. Osnovnu i srednju školu (gimnaziju)  sam završio  na Palama sa odličnim rezultatima. Upisujem Ekonomski fakultet u Sarajevu,  smjer Marketing-podsmjer: međunarodna razmjena koji uspješno završavam 1986. godine. Magistarske studije upisujem 1987. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Studije su dovedene do kraja, međutim, ratni sukobi na teritoriji bivše Jugoslavije uslovljavaju nemogućnost odbrane magistrarskog rada.
Magistarski rad prijavljujem na Ekonomskom fakultetu u Subotici 1997. i 19.10.1997. godine stičem zvanje magistra ekonomskih nauka.
Nastavak naučnog rada slijedi kroz prijavu doktorske disertacije na temu“ Upravljanje odnosima sa potrošačima u finansijskim institucijama“ i odbrana iste na Ekonomskom fakultetu u Brčkom 15.07.2011.godine.
Institucije u kojima sam bio zaposlen-radno iskustvo:

  • Od 1986.-1992. g. - komercijalista u spoljnoj trgovini u UNIS -RO Promet opreme Sarajevo,
  • Od 1993.-1997. g. direktor filijale i pomoćnik generalnog direktora u Srpskom osiguravajućem društvu Jahorina,
  • 1997.-1998. g. direktor devizne direkcije u Srpskoj državnoj banci,
  • 1999.-2003.g. - Razvojna banka AD Banja Luka, direktor filijale,
  • 2003.-2006. g.  direktor glavne filijale u Novoj banjalučkoj banci AD Banja Luka,
  • 2006-2013 g.  Komercijalna banka AD Banja Luka. direktora filijale,
  • 2013-2014 g. Pavlović banka, direktor filijale,
  • 2014-             Univerzitet Istočno Sarajavo Ekonomski fakultet Pale

 

Bibliografija

  1. Bojinović D., Tenić A., „Zaduženost BiH-limitirajući faktor razvoja“ CIP (katalogizacija u publikaciji nacionalne i univerzitetske biblioteke u Sarajevu, 2009. godine;
  2. Vojinović D. „Marketing u elektronskom poslovanju“, Infokom, časopis Spo-ljnotrgovinske komore BiH“ broj:18, Sarajevo, 2009. godine;
  3. Vojinović D. „Značaj i uloga upravljanja odnosima sa klijentima u finansijskim institucijama“, Poslovni svijet, Mostar, juni 2009. godine;
  4. Vojinović D. „Kartičarsko poslovanje stanovništva BiH“, Infokom, časopis Spoljnotrgovinske komore BiH“ broj: 23, Sarajevo, 2009. godine;
  5. Vojinović D. „Elektronsko poslovanje u bankama kao sredstvo upravljanja odnosima sa klijentima“, Infokom, časopis Spoljnotrgovinske komore BiH“ broj: 26, Sarajevo, 2009.godine;
  6. Vojinović D., Vojinović Ž. „Konkurentske prednosti upotrebe CRM metoda u odnosu sa klijentima“, Zbornik radova, „Konferencija o održivom razvoju“, NUBL- Banja Luka, septembar 2011. godine;
  7. Vojinović D. „Tranzicija markentig koncepta u sistemu marketing usluga“, Zbornik radova, „Kapitalizam u tranziciji“, međunarodna naučna konferencija, Visoka strukovna škola za poduzetništvo Beograd, juni 2012 godine.
  8. Vojinović D. „Upravljanje odnosima sa potrošačima-CRM“ Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu, novembar 2012 godine. udc 336.6:005.915
  9. Vojinović D. „Tehnološka evolucija u sistemu marketing koncepta fina-nsijskih usluga“, međunarodna naučna konferencija, „Redete“ Univerzitet u Banja Luci Ekonomski fakultet, oktobar 2012. godine;
  10. Vojinović D.,Vojinović Ž.Razvoj bankarskog sektrora u BiH“ II Naučno-stručna konferencija Jahorinski poslovni dani – preduzetništvo, gastronomija, turizam, Ekonomski fakultet Pale Univerzitet u Istočnom Sarajevu i Centar za inovativnost i preduzetništvo Univerzitet u Zenici, mart 2013. godine;
  11. Vojinović Ž.,Vojinović D., „Revizija budžeta javnog preduzeća za izgradnju grada“ Aktuelnosti-časopis za društvena pitanja, 2013
  12. Gligović D.,Vojinović D., „Nova uloga Centralne banke u konsolidaciji bankarskog sistema“ Svarog br. 6., maj 2013 g.
  13. Vojinović D.,Vojinović Ž. „Marketing usluga u turizmu i hotelijerstvu“ III Naučno stručna konferencija Jahorinski poslovni dani, februar 2014. ghodine;
  14. Vojinović D. „Turizam u BiH i CEFTA sporazum“ IV Naučno stručna konferencija Jahorinski poslovni dani, februar 2015. godine
  15. Šarenac N., Vojinović D., „Uloga društvenih medija u promociji turističke i hotelijerske industrije na planini Jahorini“, Jahorinski poslovni forum, 2016 godine
  16. Vojinović D., Vladušić Lj., „Mjerenje nivoa kvaliteta usluga u hotelijerstvu i ugostiteljstvu na osnovu percepcije korisnika usluga na primjeru turističkog kompleksa Palić“, International Tourizm Conference,. Singidunum, 2016 godine
  17. Vojinović Ž., Živković S., Bubičković B., Vojinović D., „Implementacija mera politike zapošljavanja i tržište rada u Srbiji“, Treća internacionalna konferencija Ekonomskog fakulteta Brčko, 2016 godine.
  18. Vasiljev S., Vojinović D., „ Upravljanje marketingom“ Centar za izdavačku djelatnost Ekonomskog fakulteta Pale, 2016 godine
  19. Vojinović D., Vojinović Ž., Šarenac N., „Implikacije sistema obrazovanja na percepciju kvaliteta radnih mjesta u turizmu“, Četvrta međunarodna konferencija Ekonomskog fakulteta Brčko, 2017 godine
  20. Vojinović D., Mirković S., Tešić V., „CRM u hotelskom poslovanju“ Jahorinski poslovni forum, 2017 godine
  21. Vojinović D., Rac A., „EU fondovi kao instrumnet razvoja turizma u Bosni i Hercegovini“, Jahorinski poslovni forum 2018 godine
  22. Vojinović Ž., Živković S., Vojinović D., „The concept of integrated marketing communications of financial institutions of Bosnia and Herzegovina in the function of managing relations with consumers”
  23. Vojinović D., „Poslovno komuniciranje elektrodistributivnog preduzeća sa tržištem“ ERS, br. 31
  24. Terzić S., Vojinović D., Analiza franšiznog poslovanja kao faktora konkurentske i komparativne prednosti preduzeća“ Zbornik radova sa VII internacionalnog skupa ekonomije i biznisa, EKONBIZ 2019
  25. Mašić B., Vukojević D., Vojinović D. „Enhancing Destination Competitiveness: The Role Of Digital Transformation“ Collection of Papers-International conference „Contemporary Trends in Tourism and Hospitality – CTTH 2019“

 

Ostale kompetencije