Стари наставни планови и програми до 2018. године - АРХИВА |
I ГОДИНА
|
Шифра |
Назив предмета |
ECTS |
Назив предмета на енглеском |
1. |
ZO-08-1-050 |
7 |
Basics of Economics |
|
2. |
ZO-08-1-002 |
6 |
Sociology |
|
3. |
ZO-08-1-003 |
7 |
Enterprise Economics |
|
4. |
ZO-08-1-051 |
7 |
Business Informatics |
|
5. |
ZO-08-1-090 |
10 |
Financial Accounting |
|
6. |
ZO-08-1-092 |
10 |
Mathematics for Economists |
|
7. |
ZO-08-1-009 |
6 |
Management |
|
8. |
ZO-08-1-091 |
7 |
Business English Language 1 |
II ГОДИНА
|
Шифра |
Назив предмета |
ECTS |
Назив предмета на енглеском |
1. |
ZO-08-1-012 |
10 |
Statistics |
|
2. |
ZO-08-1-093 |
7 |
Monetary Economics and Banking |
|
3. |
ZO-08-1-013 |
7 |
Marketing |
|
4. |
ZO-08-1-029 |
6 |
Microeconomics |
|
5. |
ZO-08-1-011 |
10 |
Management Accounting |
|
6. |
ZO-08-1-054 |
7 |
Financial Mathematics |
|
7. |
ZO-08-1-094 |
7 |
Business English Language 2 |
|
8. |
ZO-08-1-028 |
6 |
Business Law |
III ГОДИНА: Менаџмент
|
Шифра |
Назив предмета |
ECTS |
Назив предмета на енглеском |
1. |
ME-08-1-015 |
8 |
Business Finance |
|
2. |
ME-08-1-052 |
8 |
Macroeconomics |
|
3. |
ME-08-1-055 |
7 |
Project Management |
|
4. |
ME-08-1-036 |
7 |
Business Information Systems |
|
5. |
ME-08-1-056 |
10 |
Strategic Management |
|
6. |
ME-08-1-023 |
7 |
International Marketing |
|
7. |
ME-08-1-035 |
6 |
International Economics |
|
8. |
ME-08-2-064 |
7 |
Tourism Management |
|
9. |
ME-08-2-098 |
7 |
Marketing Channels |
Трећа година: од два изборна, бира се један.
IV ГОДИНА: Менаџмент
|
Шифра |
Назив предмета |
ECTS |
Назив предмета на енглеском |
1. |
ME-08-1-062 |
8 |
Quality Management |
|
2. |
ME-08-1-063 |
8 |
Information Systems in Management |
|
3. |
ME-08-1-043 |
7 |
Entrepreneurship |
|
4. |
ME-08-1-057 |
8 |
Human Resource Management |
|
5. |
ME-08-1-067 |
8 |
Financial Markets |
|
6. |
ME-08-1-059 |
7 |
Business Organisation |
|
7. |
ME-08-2-069 |
Маркетинг услуга (И) |
7 |
Services Marketing |
8. |
ME-08-2-103 |
7 |
Consumers Behavior |
|
9. |
ME-08-2-104 |
7 |
Quantitative Methods in Economics |
|
10. |
ME-08-2-046 |
7 |
E-Business |
|
11. |
ME-08-1-106 |
Завршни рад |
5 |
B.Sc. Thesis |
Четврта година: од четири изборна, бирају се два предмета.
Циљеви студијског програма
Наставни план студијског програма ''Економија'' урађен је у складу с обавезом Економског факултета Брчко да редовно иновира наставне планове и програме, с једне стране, односно да уважава потребе тржишта рада за кадровима економске струке, с друге стране. Наставни план и програми усклађени су са захтјевима студирања по Болоњским принципима и Законом о високом образовању Републике Српске.
У оквиру студијског програма ''Економија'' реализују се два смјера:
Рачуноводство и финансије и
Менаџмент.
Циљ студијског програма „Економија“ је образовање стручњака из ужих научних области у оквиру научног поља „Економија“ са посебним фокусом на уже научне области Рачуноводство и ревизија, Пословне финансије и Менаџмент, на нивоу И циклуса студија. Полазећи од основног циља, студијски програм је конципиран тако да студентима омогућава стицање знања како из фундаменталних научно-наставних економских дисциплина, тако и из научно-наставних дисциплина обухваћених синтагмом „примијењена (пословна) економија“. Студенти се током студија подстичу ка тражењу и развијању сопственог каријерног пута, што им је омогућено кроз одабир смјера и скуп обавезних и изборних предмета. Студијски програм ''Економија'' заснован је на споју теоријских и стручно-апликативних знања и има за циљ да припреми и оспособи студенте за самостално обављање послова из домена рачуноводства, финансија и менаџмента, чиме се отвара могућност за њихово лакше, брже и успјешније укључивање у реално пословно окружење.
Студијски програм ''Економија'' – смјер Менаџмент обликован је с циљем да омогући студентима стицање знања и усвајање вјештина потребних за покретање и вођење самосталних предузетничких подухвата и пројеката, те за управљање и руковођење у свим врстама организација и на свим организационим нивоима кроз оспособљеност за доношење пословних одлука, односно успјешну реализацију свих основних менаџерских функција: планирање, организовање, управљање и контрола. Стицањем основних знања из домена примјене информационих технологија у пословању студенти се оспособљавају да евалуирају и одаберу одговарајућа информационо-технолошка рјешења која се могу успјешно примијенити у различитим функционалним подручјима пословања. Студенти кроз наставу уче и усвајају вјештине тимског рада и доношења одлука. Бесплатан приступ интернету омогућава студентима једноставно претраживање доступних база података корисних у рјешавању проблемских задатака и анализирању стварних ситуација из пословне праксе, чиме се надопуњују теоријска знања и подстиче критично промишљање тема.
Циљ студијског прогама „Економија“ је, поред наведеног, и оспособљавање студената за самостални научноистраживачки рад, у сврху продубљивања постојећих и развијања нових знања, чиме се припремају за евентуални наставак школовања на другом и трећем циклусу студија.