Неда Тешић

 

Неда Тешић

Подаци о наставнику

Звање

Асистент

Предмети

Статистика, Финансијска математика, Економска статистике.

Кабинет

109

Вријеме пријема

Уторак, 10 - 12 часова

Број телефона

049/234-931

Мејл

neda.tesic@efb.ues.rs.ba

 

Биографија

Неда Тешић рођена је 11. марта 1988. године у Брчком, гдје је завршила основну школу и ЈУ Економску школу. Проглашена је за ученика генерације ЈУ Економске школе Брчко.  Економски факултет Брчко, Универзитета у Источном Сарајеву, уписала је 2007. године а дипломирала је 2011. године, на смјеру Менаџмент. Након завршених основних студија уписује мастер студије на истом факултету, смјер Маркетинг и менаџмент, који завршава 2015. године одбраном мастер рада под називом „Стратешки аспекти промоције у међународно оријентисаним предузећима“.

Запослена је на Економском факултету Брчко, Универзитета у Источном Сарајеву. Изабрана је у
звање асистента на ужој научној области Статистичка анализа, где изводи вежбе на предметима
Статистика, Економска статистика и Финансијска математика.

 

Библиографија

  1. Košutić, N. (2013). Viralni marketing kao integralni dio marketing aktivnosti savremenih kompanija. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Brčko 7, Ekonomski fakultet Brčko, str. 154-159.
  2. Tešić, D. i Košutić, N. (2015). Principi i metodologija efikasne organizacije skladišnog prostora. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Brčko 9. Ekonomski fakutet Brčko, str. 135-141.
  3. Poljić, M., Tešić, D. i Košutić, N. (2017). Digitalni CRM – nova era u razvoju odnosa sa kupcima. Zbornik radova XXII Internacionalnog naučnog skupa SM2017, Ekonomski fakultet u Subotici, str. 207-214.
  4. Tešić, D., Košutić, N. i Lalić, S. (2017). Branding agricultural products as a strategy for development of rural areas with regard to Bosnia and Herzegovina. Proceedings of conference „Scientific and technological development, modeling, management and solutions for computer-aided activities of agricultural producers in the region", Perm, str. 162-168.
  5. Poljić, M., Tešić, D. i Košutić, N. (2018). Participation of Digital Promotion in the Promotional Mix of Small Enterprises. Strategic Management - International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Subotica, str. 32-39.
  6. Tešić, N. (2021). Uticaj pandemije bolesti Covid-19 na potrošnju domaćinstava u Bosni i Hercegovini. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Brčko. Ekonomski fakutet Brčko, str. 65-74.

 

Остале компетенције