Stari nastavni planovi i programi do 2018. godine - ARHIVA |
I GODINA
|
Šifra |
Naziv predmeta |
ECTS |
Naziv predmeta na engleskom |
1. |
ZO-08-1-050 |
7 |
Basics of Economics |
|
2. |
ZO-08-1-002 |
6 |
Sociology |
|
3. |
ZO-08-1-003 |
7 |
Enterprise Economics |
|
4. |
ZO-08-1-051 |
7 |
Business Informatics |
|
5. |
ZO-08-1-090 |
10 |
Financial Accounting |
|
6. |
ZO-08-1-092 |
10 |
Mathematics for Economists |
|
7. |
ZO-08-1-009 |
6 |
Management |
|
8. |
ZO-08-1-091 |
7 |
Business English Language 1 |
II GODINA
|
Šifra |
Naziv predmeta |
ECTS |
Naziv predmeta na engleskom |
1. |
ZO-08-1-012 |
10 |
Statistics |
|
2. |
ZO-08-1-093 |
7 |
Monetary Economics and Banking |
|
3. |
ZO-08-1-013 |
7 |
Marketing |
|
4. |
ZO-08-1-029 |
6 |
Microeconomics |
|
5. |
ZO-08-1-011 |
10 |
Management Accounting |
|
6. |
ZO-08-1-054 |
7 |
Financial Mathematics |
|
7. |
ZO-08-1-094 |
7 |
Business English Language 2 |
|
8. |
ZO-08-1-028 |
6 |
Business Law |
III GODINA: Menadžment
|
Šifra |
Naziv predmeta |
ECTS |
Naziv predmeta na engleskom |
1. |
ME-08-1-015 |
8 |
Business Finance |
|
2. |
ME-08-1-052 |
8 |
Macroeconomics |
|
3. |
ME-08-1-055 |
7 |
Project Management |
|
4. |
ME-08-1-036 |
7 |
Business Information Systems |
|
5. |
ME-08-1-056 |
10 |
Strategic Management |
|
6. |
ME-08-1-023 |
7 |
International Marketing |
|
7. |
ME-08-1-035 |
6 |
International Economics |
|
8. |
ME-08-2-064 |
7 |
Tourism Management |
|
9. |
ME-08-2-098 |
7 |
Marketing Channels |
Treća godina: od dva izborna, bira se jedan.
IV GODINA: Menadžment
|
Šifra |
Naziv predmeta |
ECTS |
Naziv predmeta na engleskom |
1. |
ME-08-1-062 |
8 |
Quality Management |
|
2. |
ME-08-1-063 |
8 |
Information Systems in Management |
|
3. |
ME-08-1-043 |
7 |
Entrepreneurship |
|
4. |
ME-08-1-057 |
8 |
Human Resource Management |
|
5. |
ME-08-1-067 |
8 |
Financial Markets |
|
6. |
ME-08-1-059 |
7 |
Business Organisation |
|
7. |
ME-08-2-069 |
Marketing usluga (I) |
7 |
Services Marketing |
8. |
ME-08-2-103 |
7 |
Consumers Behavior |
|
9. |
ME-08-2-104 |
7 |
Quantitative Methods in Economics |
|
10. |
ME-08-2-046 |
7 |
E-Business |
|
11. |
ME-08-1-106 |
Završni rad |
5 |
B.Sc. Thesis |
Četvrta godina: od četiri izborna, biraju se dva predmeta.
Ciljevi studijskog programa
Nastavni plan studijskog programa ''Ekonomija'' urađen je u skladu s obavezom Ekonomskog fakulteta Brčko da redovno inovira nastavne planove i programe, s jedne strane, odnosno da uvažava potrebe tržišta rada za kadrovima ekonomske struke, s druge strane. Nastavni plan i programi usklađeni su sa zahtjevima studiranja po Bolonjskim principima i Zakonom o visokom obrazovanju Republike Srpske.
U okviru studijskog programa ''Ekonomija'' realizuju se dva smjera:
Računovodstvo i finansije i
Menadžment.
Cilj studijskog programa „Ekonomija“ je obrazovanje stručnjaka iz užih naučnih oblasti u okviru naučnog polja „Ekonomija“ sa posebnim fokusom na uže naučne oblasti Računovodstvo i revizija, Poslovne finansije i Menadžment, na nivou I ciklusa studija. Polazeći od osnovnog cilja, studijski program je koncipiran tako da studentima omogućava sticanje znanja kako iz fundamentalnih naučno-nastavnih ekonomskih disciplina, tako i iz naučno-nastavnih disciplina obuhvaćenih sintagmom „primijenjena (poslovna) ekonomija“. Studenti se tokom studija podstiču ka traženju i razvijanju sopstvenog karijernog puta, što im je omogućeno kroz odabir smjera i skup obaveznih i izbornih predmeta. Studijski program ''Ekonomija'' zasnovan je na spoju teorijskih i stručno-aplikativnih znanja i ima za cilj da pripremi i osposobi studente za samostalno obavljanje poslova iz domena računovodstva, finansija i menadžmenta, čime se otvara mogućnost za njihovo lakše, brže i uspješnije uključivanje u realno poslovno okruženje.
Studijski program ''Ekonomija'' – smjer Menadžment oblikovan je s ciljem da omogući studentima sticanje znanja i usvajanje vještina potrebnih za pokretanje i vođenje samostalnih preduzetničkih poduhvata i projekata, te za upravljanje i rukovođenje u svim vrstama organizacija i na svim organizacionim nivoima kroz osposobljenost za donošenje poslovnih odluka, odnosno uspješnu realizaciju svih osnovnih menadžerskih funkcija: planiranje, organizovanje, upravljanje i kontrola. Sticanjem osnovnih znanja iz domena primjene informacionih tehnologija u poslovanju studenti se osposobljavaju da evaluiraju i odaberu odgovarajuća informaciono-tehnološka rješenja koja se mogu uspješno primijeniti u različitim funkcionalnim područjima poslovanja. Studenti kroz nastavu uče i usvajaju vještine timskog rada i donošenja odluka. Besplatan pristup internetu omogućava studentima jednostavno pretraživanje dostupnih baza podataka korisnih u rješavanju problemskih zadataka i analiziranju stvarnih situacija iz poslovne prakse, čime se nadopunjuju teorijska znanja i podstiče kritično promišljanje tema.
Cilj studijskog progama „Ekonomija“ je, pored navedenog, i osposobljavanje studenata za samostalni naučnoistraživački rad, u svrhu produbljivanja postojećih i razvijanja novih znanja, čime se pripremaju za eventualni nastavak školovanja na drugom i trećem ciklusu studija.