Neda Tešić

 

Neda Tešić

Podaci o nastavniku

Zvanje

Asistent

Predmeti

Statistika, Finansijska matematika, Ekonomska statistika.

Kabinet

109

Vrijeme prijema

Utorak, 10-12h

Broj telefona

049/234-931

Mejl

neda.tesic@efb.ues.rs.ba

 

Biografija

Neda Tešić rođena je 11. marta 1988. godine u Brčkom, gdje je završila osnovnu školu i JU Ekonomsku školu. Proglašena je za učenika generacije JU Ekonomske škole Brčko. Ekonomski fakultet Brčko, Univerziteta u Istočnom Sarajevu, upisala je 2007. godine a diplomirala je 2011. godine, na smjeru Menadžment. Nakon završenih osnovnih studija upisuje master studije na istom fakultetu, smjer Marketing i menadžment, koji završava 2015. godine odbranom master rada pod nazivom „Strateški aspekti promocije u međunarodno orijentisanim preduzećima“.

Zaposlena je na Ekonomskom fakultetu Brčko, Univerziteta u Istočnom Sarajevu. Izabrana je u
zvanje asistenta na užoj naučnoj oblasti Statistička analiza, gde izvodi vežbe na predmetima Statistika, Ekonomska statistika i Finansijska matematika.

 

Bibliografija

  1. Košutić, N. (2013). Viralni marketing kao integralni dio marketing aktivnosti savremenih kompanija. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Brčko 7, Ekonomski fakultet Brčko, str. 154-159.
  2. Tešić, D. i Košutić, N. (2015). Principi i metodologija efikasne organizacije skladišnog prostora. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Brčko 9. Ekonomski fakutet Brčko, str. 135-141.
  3. Poljić, M., Tešić, D. i Košutić, N. (2017). Digitalni CRM – nova era u razvoju odnosa sa kupcima. Zbornik radova XXII Internacionalnog naučnog skupa SM2017, Ekonomski fakultet u Subotici, str. 207-214.
  4. Tešić, D., Košutić, N. i Lalić, S. (2017). Branding agricultural products as a strategy for development of rural areas with regard to Bosnia and Herzegovina. Proceedings of conference „Scientific and technological development, modeling, management and solutions for computer-aided activities of agricultural producers in the region", Perm, str. 162-168.
  5. Poljić, M., Tešić, D. i Košutić, N. (2018). Participation of Digital Promotion in the Promotional Mix of Small Enterprises. Strategic Management - International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Subotica, str. 32-39.
  6. Tešić, N. (2021). Uticaj pandemije bolesti Covid-19 na potrošnju domaćinstava u Bosni i Hercegovini. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Brčko. Ekonomski fakutet Brčko, str. 65-74.

 

Ostale kompetencije